Polityka Zwrotów

Polityka Anulowania i Modyfikacji Zamówień

W Leonia & Co przetwarzamy i wysyłamy wszystkie zamówienia bardzo szybko, dlatego nie możemy zagwarantować możliwości wprowadzenia zmian ani anulowania zamówienia po jego złożeniu.

Jeśli chcesz zmodyfikować lub anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@leoniaandco.pl

Zrobimy wszystko, aby zmodyfikować lub anulować Twoje zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze przetworzone w naszym magazynie.

Aby przyspieszyć obsługę zgłoszenia, w tytule e-maila wpisz: „Anulowanie zamówienia”, a w treści podaj swoje pełne imię i nazwisko oraz numer zamówienia.


Polityka Zwrotów i Rekomendacji

Jeśli zamówienie zostało już wysłane – bez obaw, możesz dokonać zwrotu zgodnie z poniższymi zasadami.

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni od dnia dostarczenia zamówienia.
Po upływie 30 dni niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Warunki zwrotu:

  • Produkt musi być nieużywany, w stanie oryginalnym i w oryginalnym opakowaniu.
  • Etykieta wysyłkowa musi być dołączona i nienaruszona.
  • Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów, które były używane.

Produkty, których nie można zwrócić:

  • karty podarunkowe
  • produkty cyfrowe (np. e-booki)

Aby dokonać zwrotu, wymagany jest dowód zakupu (paragon, potwierdzenie zamówienia).


Zwroty Pieniędzy (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia.
Poinformujemy Cię również o decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia zwrotu pieniędzy.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, płatność zostanie zwrócona na kartę lub metodę płatności, której użyto przy zakupie, w ciągu 7 dni roboczych.

Zwrot kosztów wysyłki jest możliwy tylko w przypadku odstąpienia od umowy przed wysyłką paczki.


Zwroty spóźnione lub brakujące

  • Sprawdź najpierw swoje konto bankowe
  • Skontaktuj się z wystawcą karty płatniczej – zwrot może być widoczny z opóźnieniem
  • Skontaktuj się ze swoim bankiem – przetwarzanie może potrwać 7–14 dni roboczych

Jeżeli po wykonaniu wszystkich tych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami: kontakt@leoniaandco.pl


Produkty w Promocji (jeśli dotyczy)

Zwrot pieniędzy przysługuje wyłącznie za produkty w cenie regularnej.
Produkty zakupione w promocji nie podlegają zwrotowi pieniędzy.


Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymieniamy produkt tylko wtedy, gdy jest wadliwy lub uszkodzony.
Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam model, wyślij e-mail na adres: kontakt@leoniaandco.pl


Wysyłka i Koszty Zwrotu

Aby zwrócić produkt, napisz do nas na adres: kontakt@leoniaandco.pl, a przekażemy Ci procedurę zwrotu oraz adres naszego magazynu przyjmującego zwroty.

Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty przesyłki zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Zwrotne przesyłki pozostają w pełni pod Twoją odpowiedzialnością aż do momentu ich doręczenia do naszego magazynu.

W przypadku produktów o wartości powyżej 250 PLN zalecamy wysyłkę z numerem śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki.
Nie gwarantujemy otrzymania przesyłki, jeśli zostanie wysłana bez śledzenia.