Polityka Zwrotów
Warunki wysyłki
Nasza polityka obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od daty zakupu minęło więcej niż 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim stanie, w jakim został otrzymany. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Artykuły, których nie można zwrócić:
-karty podarunkowe
-oprogramowanie do pobrania
-niektóre produkty zdrowotne i do pielęgnacji osobistej
Aby zrealizować zwrot, wymagamy paragonu lub innego dowodu zakupu.
Zwroty środków (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy do Ciebie e-mail z informacją, że otrzymaliśmy przesyłkę. Poinformujemy Cię również, czy zwrot środków został zatwierdzony czy odrzucony. Jeśli zostanie zatwierdzony, zwrot środków zostanie przetworzony, a kwota zostanie automatycznie zwrócona na Twoją kartę płatniczą lub pierwotną metodę płatności w ciągu kilku dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś(-aś) jeszcze zwrotu środków, w pierwszej kolejności sprawdź swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą swojej karty płatniczej, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może potrwać. Kolejnym krokiem jest kontakt z bankiem. Często występuje pewien czas przetwarzania, zanim zwrot zostanie widoczny na koncie. Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków nadal nie otrzymałeś(-aś) zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@leoniaandco.pl
Produkty wyprzedażowe lub objęte promocją (jeśli dotyczy)
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w regularnej cenie. Niestety produkty sprzedawane w promocji lub na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy wyłącznie produkty pierwotnie wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam artykuł, skontaktuj się z nami e-mailowo pod adresem: kontakt@leoniaandco.pl, a przekażemy Ci wszystkie szczegóły.
Wysyłka
Aby dokonać zwrotu produktu, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@leoniaandco.pl, przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje.
W przypadku zwrotu produktu zakupionego w promocji koszty wysyłki ponosi wyłącznie klient. Koszty te nie podlegają zwrotowi.
Czas dostarczenia produktu wymienionego może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.
Ważne: każdy zwrot musi zostać dokonany z numerem śledzenia. W przypadku braku potwierdzenia doręczenia nie możemy zagwarantować otrzymania przesyłki w naszym centrum logistycznym ani dokonać zwrotu środków lub wymiany.
Adres zwrotu zostanie przekazany przez nasz dział obsługi klienta w zależności od kraju zamówienia. Zwracana paczka musi obowiązkowo zawierać prawidłowo wypełniony formularz zwrotu.
Aby otrzymać formularz zwrotu, prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem: kontakt@leoniaandco.pl